maanantai 17. tammikuuta 2011

Päiviteltiinpä tässä kirjalistaa

Moi! Päiviteltiin Lillin kanssa vähän tota kirjalistaa, vieläkin on aika paljon aukkoja mutta edistytään silti! Lähiaikoina olis tarkotus tuo b-kirja lainata kirjastosta ja lukeakin se, Lillillä on se jo lainassa mutta miulla ei.

Eli:
A Alicen seikkailut Ihmemaassa- Lewis Carroll (done)
B Blink Blink - Kaori Ekuni
C
D
E
F Frida ja Frida - Emma Juslin
G Goa, Ganesha ja minä - Terhi Rannela
H
I
J Jumalat juhlivat öisin -Donna Tartt
K
L
M Minuuttivalssi - Salla Simukka
N
O
P Pilvikartasto - David Mitchell
Q
R
S
T
U
V Vaihtoaskelia - Marika Laijärvi
W
X
Y
Z
Å
Ä
Ö

Oon muuten tosi tyytyväinen, että Lilli pyys minuu mukaan tähän projektiin, koska oon nykyään lähinnä jämähtänyt kertailemaan kirjoja, jotka olen jo lukenut. Omasta "kirjastosta" löytyy päälle kolmesataa kirjaa ja ne on suurin osa luettu moneen kertaan. Kirjastostakin lainaan aina samoja tuttuja. No, tässä ainakin tulee uusia tuttavuuksia mukaan ja Lilli myös vaatii minua lukemaan Seita Parkkolan Jalostamon ihan erikseen. Katsotaan nyt!

P.s. Lukuvinkkejä saa edelleen kertoa, ja kiitokset Riikalle joka vinkkasi f-kohtaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti